انجمن علمی دانشجویی اقتصاد
دوره گیمیفیکیشن در بازاریابی
سيده سارا عابدين پور
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

کامران حاتمی

مجری:

مطهره سنبله کار

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 22 مهر 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم معاونت فرهنگی

مدت زمان برنامه(دقیقه):

480

تعداد افراد شرکت کننده:

14

انجمن علمی دانشجویی اقتصاد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، " دوره گیمیفیکیشن در بازاریابی" را با هدف آموزش و توان افزایی دانشجویان علاقه‌مند به بازاریابی و شاغلان در این عرصه با استفاده از روش بازی واری و گیمیفیکیشن و با تدریس اقای کامران حاتمی موسس تیم آقای گیمیفیکیشن در 4جلسه ی 120 دقیقه ای و مجموعا 8ساعت از روز پنجشنبه 22 مهر الی روز جمعه 30 مهر 1400در روز های پنجشنبه و جمعه با حضور 14نفر از علاقه مندان در فضای اسکای روم معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س)برگزار کرد. آقای کامران حاتمی طی ۴ جلسه اصول اولیه گیمیفیکیشن و استفاده از بازی ها برای تغییر رفتار و وفاداری مشتریان به شرکت کنندگان آموخت‌. بخشی از آموزشها مربوط به ابزارهای بازاریابی و ۸ ضلع موجود در بازاریابی مدل گیمیفای شده بود. تمرینهای مختلف تولید تصاویر و ویدیوهای مبتنی بر اصول آموزش داده شده در دوره باعث شد تا دانشجویان با راهکارهای عملی برای جذب مخاطب سر و کار داشته باشند. تعامل در جلسات بسیار بالا بود و استاد تصمیم بر اجرای امتیاز بندی برای تخصیص منابع پولی خود به دانشجویان دوره گرفت.