انجمن علمی دانشجویی اقتصاد
کاربست اقتصاد رفتاری ؛ مارکتینگ به شیوه اقتصاد رفتاری
فاطمه به فرين
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

دانشگاهی

مدرس:

امیر محمد تهمتن

مجری:

مائده شیخ محبوبی

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 25 شهریور 1400

مکان برگزاری:

بستر اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان - دانشکده اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا همدان - دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان - دانشکده اقتصاد دانشگاه با هنر کرمان

مدت زمان برنامه(دقیقه):

105

تعداد افراد شرکت کننده:

74

انجمن علمی دانشجویی اقتصاد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، "کارگاه و کلاس آموزشی کاربست اقتصاد رفتاری؛ مارکتینگ به شیوه اقتصاد رفتاری" را هدف ، ارائه هم فکری و حمایت از کسب و کار های آسیب دیده و استارتاپ های تازه شروع به کار کرده از دید اقتصاد رفتاری، با تدریس آقای امیر محمد تهمتن پذیرفته شده رشته سیاستگذاری عمومی از دانشگاه هاروارد، پژوهشگر و مروج اقتصاد رفتاری در روز پنجشنبه, 25 شهریور 1400ساعت 17 الی 18:45با حضور74 نفر از علاقه مندان در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار کرد. در جلسه هفتم آقای امیرمحمد تهمتن درباره آنچه از اقتصاد رفتاری در بازاریابی قابل استفاده است، بحث کرد. ایشان بازاریابی عصبی را نقطه عطف ارایه خود قرار داد و با نشان دادن رویکرد رفتاری در صندوق کیان، به جلسه پایان داد.