انجمن علمی دانشجویی اقتصاد
کاربست اقتصاد رفتاری؛ سقلمه، گیمیفیکیشن، کسب و کار
سيده سارا عابدين پور
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

دانشگاهی

مدرس:

علیرضا رنجبر شورابی

مجری:

مائده شیخ محبوبی

تاریخ برگزاری:

ﺳﻪشنبه, 16 شهریور 1400

مکان برگزاری:

بستر اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان - دانشکده اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا همدان - دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان - دانشکده اقتصاد دانشگاه با هنر کرمان

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

90

انجمن علمی دانشجویی اقتصاد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، "کارگاه و کلاس آموزشی کاربست اقتصاد رفتاری؛ سقلمه، گیمیفیکیشن، کسب و کار" با هدف ، ارائه هم فکری و حمایت از کسب و کار های آسیب دیده و استارتاپ های تازه شروع به کار کرده از دید اقتصاد رفتاری، با تدریس آقای علیرضا رنجبر شورابی مدیر عامل شرکت نرم افزار های تعاملی هنر نور و حرکت، طراح گیمیفیکیشن و nudge design,روز سه شنبه 16 شهریور1400 از ساعت 17 الی 19 باحضور90 نفر از علاقه مندان در فضای ادوبی کانکت انجمن برگزار کرد در ارائه آقای علیرضا رنجبر درباره ماهیت گیمیفیکیشن و جایگاه استفاده از در کسب و کار اشاره به تاریخچه و قدمت آن، صحبت شد‌. روش های مختلف گیمیفیکشن و استفاده از متودهای شخصیت شناسی برای شناسایی مخاطبان در کسب و کار معرفی شد.