انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی
وبینار آموزشی پرورش استعداد های ورزشی بر اساس مدل کانادایی LTAD
زهرا پورجعفري صدراباد
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 24 تیر 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

60

انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، " وبینار پرورش استعداد های ورزشی بر اساس مدل کانادایی LTAD " را با تدریس دکتر علی پشابادی در روز پنج شنبه، ۲۴ تیر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با حضور ۶۰ نفر از علاقمندان در فضای اسکای روم برگزار کرد. در ابتدای وبینار پاسخ LTAD به چندین پرسش مهم بررسی گردید و به چرایی نیازمندی پرورش استعداد های ورزشی به یک مدل پرداخته شد. سپس هدف های اصلی،اصول های کلی ،محدودیت ها و قدرت های مدل LTAD توضیح داده شد. پس از آن عوامل شکل گیری این مدل مطرح شد و در بین وبینار پرسش و پاسخ مختصری نیز صورت گرفت. در بخش بعدی وبینار هفت مرحله این مدل (سه مرحله اول : رشد سواد بدنی و ورزش برای همه،سه مرحله بعدی : تمرکز بر تعالی ،آخرین مرحله : فعالیت بدنی در طول عمر ) و دوره سنی و اهداف مربوط به هر کدام تشریح گردید. در ادامه بحران فراگیری مهارت های حرکتی بنیادی و محیط های لازم برای فراگیری مهارت های بنیادی بیان شد و همچنین در پایان برنامه در مورد مباحث مطرح شده پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان و مدرس صورت گرفت و ضمن تقدیر و تشکر از مدرس و حضور شرکت کنندگان وبینار به پایان رسانیده شد.