انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی
کارگاه کاربردی دیجیتال مارکتینگ
فاطمه دولتي فرد
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

سجاد قائمی پور

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 16 اردیبهشت 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

نجمن های کارآفرینی دانشگاه های سمنان، الزهرا تهران، تربیت دبیر شهید رجائی تهران، شهید باهنر کرمان،دانشگاه شهرکرد و دانشگاه صنعتی قم.و سازمان فنی حرفه ای سمنان

مدت زمان برنامه(دقیقه):

240

تعداد افراد شرکت کننده:

34

انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری انجمن علمی کارآفرینی دانشگاه سمنان و سازمان فنی حرفه ای سمنان و چند انجمن کارآفرینی دیگر"وبینار دیجیتال مارکتینگ" را با موضوع بازاریابی و با هدف ارتقای مهارت ودانش علاقمندان در این زمینه با سخنرانی آقای سجاد قائمی پور (پایه گذار آژانس دیجیتال مارکتینگ پایدار، مشاور و استراتژیست کسب و کار اینترنتی و دانش پذیر مرکز بیزنس کوچک ایران) در روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه 1400 ساعت 16 الی 18 با حضور 34 نفر از علاقمندان در فضای مجازی(اسکای روم) برگزارکردند. در این دوره به تعریف بازاریابی و این موضوع که "دیجیتال مارکتینگ چیست؟" پرداخته شد. تفاوت بازاریابی آنلاین و آفلاین بیان شد و مزیت های دیجیتال مارکتینگ توضیح داده شد. همچنین شاخه های دیجیتال مارکتینک نیز مورد بررسی قرار گرفتند. اینستاگرام مارکتینگ و بازاریابی محتوایی مورد بحث قرار گرفتند و ویژگی های محتوای اثر گذار بیان شد. اهمیت مانیتورینگ و برند سازی از مباحث مورد بررسی این وبینار بودند.