انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
کارگاه ارتباط با مشتری crm
مطهره صفري گرمارودي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

مهندس شیر آقایی

تاریخ برگزاری:

جمعه, 17 اردیبهشت 1400

مکان برگزاری:

ادوب کانکت

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع داشنگاه های صنعتی بیرجند،نوشیروانی،تهران جنوب،بوئین زهرا،صنعتی کرمانشاه،کاشان،شهیدباهنرکرمان،کردستان، سایر واحدهای دانشگاه آزاد،گروه نرم افزاری دانشکده صنایع علم وصنعت و هلدینگ کاسپین

مدت زمان برنامه(دقیقه):

240

تعداد افراد شرکت کننده:

33

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنايع معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری هلدینگ کاسپین، گروه نرم‌افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم‌وصنعت، انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی بیرجند، نوشیروان، تهران جنوب، بوئین‌زهرا، صنعتی کرمانشاه، کاشان، شهید باهنر کرمان و کردستان و سایر واحد‌های دانشگاه آزاد، "کارگاه آموزشی CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان)" را با موضوع ارتباط با مشتریان و با هدف آشنایی با اصول ارتباط با مشتری و کاربرد آن در کسب‌وکار با تدریس مهندس محمدابراهیم شیرآقایی در روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه 1400 از ساعت ۱۴:۳۰ الی۱۸:۳۰ با حضور ۳۳ نفر از علاقمندان در فضای ادوب کانکت برگزار کرد. آموزش نرم‌افزار مایکروسافت CRM به مدیران و کارکنان سازمان این امکان را می‌دهد که با آشنایی و تسلط بیشتری از این نرم‌افزار استفاده نموده و در حوزه‌های بازاریابی، فروش و خدمات با در اختیار داشتن اطلاعاتی جامع در مورد مشتریان، تصمیمات و اقدامات مناسبی را اتخاذ نمایند. مخاطبان این کارگاه • مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها • مدیران واحد روابط عمومی، فروش، تبلیغات و بازاریابی • کارشناسان واحدهای مختلف سازمان • هلدینگ‌ها و شرکت‌های کوچک SME • دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه مدیریت و MBA • تمامی شرکت‌های خدماتی، تولیدی و صادراتی این دوره آموزشی برای هر فردی که به موفقیت کسب‌وکار خویش علاقه‌مند است مفید می‌باشد و می‌آموزد که اصول مدیریت ارتباط با مشتریان چیست و چه کاربرد و منافعی برای کسب‌وکار وی دارد. همچنین شرکت‌کنندگان با پیش نیازهای اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان، اصول حفظ مشتریان، شناسایی مشتریان و نیازهای آن‌ها و... آشنا خواهند شد. مهندس شیرآقایی مفاهیم را با ذکر مثال‌های واقعی تشریح نمودند. انتظار می‌رود در پایان این کارگاه افراد حاضر در موارد زیر توانمند باشند: • دستیابی به دید 360 درجه از اطلاعات مشتریان یا مخاطبان • دستیابی به اطلاعات مطمئن جهت قضاوت در مورد همکاران فعال و غیرفعال • سازگاری و انطباق سریع با تغییرات ایجاد شده در ساختار گردش فرآیندهای تجاری یا اداری • پایش لحظه‌به‌لحظه و دقیق پروژه‌های در دست اقدام و افزایش دقت در تحویل پروژه‌ها • اطمینان از ارائه خدمات مؤثر و یکنواخت به مخاطبان • افزایش موفقیت در فروش یا ارائه خدمات و...... سرفصل‌های کارگاه: • مفاهیم بنیادی و اصلي و مشخص شدن جایگاه CRM • تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM • تاریخچه CRM و اصول مشتری مداری • انواع CRM • گام های اجرایي و مدل CRM • ارزیابي CRM در پایان کارگاه گواهی شرکت در دورۀ CRMاز سوی هلدینگ کاسپین به تمامی افراد حاضر ارسال شد. گواهی‌ها در صفحه اینستاگرامی هلدینگ کاسپین قابل مشاهده است. همچنین فیلم این کارگاه در اختیار افراد قرار گرفت.