انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)
فاطمه قدس
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

منظقه‌ای

مدرس:

دکتر علی بنیادی نائینی

مدرس:

علی گلبازی مهدی پور

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 29 اردیبهشت 1400

مکان برگزاری:

پلتفرم اسکاری روم

مجموعه‌های همکار:

اتحادیه مدیریت، مدیریت بازرگانی یزد، روانشناسی یزد، مدیریت صنعتی یزد، مدیریت بازرگانی تهران، مدیریت و گردشگری دانشگاه تبریز،مدیریت مالی و بانکداری دانشگاه طباطبایی ، مدیریت دانشگاه الزهرا ،مدیریت صنعتی علامه طباطبایی ، مدیریت بازرگانی طباطبایی ، مدیریت جهانگردی محقق اردبیلی و کسب و کار دانشگاه تهران

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

70

انجمن علمی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، " کارگاه نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی)" را با حضور دکتر علی بنیادی و دکتر علی گلبازی مهدی پور در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه 1400 با حضور ۷۰ نفر از علاقه مندان در فضای مجازی اسکای روم برگزار کرد. این برنامه با حضور تعداد زیادی از انجمن های دانشگاه های تهران و البته حضور اتحادیه مدیریت کشور، استقبال ویژه از آن شد. شرکت کنندگان پرسش خود را از مدرسین پرسیدند و البته پیشنهاداتی نیز برای بازاریابی عصبی از آنها دریافت کردند.