انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک برند
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

رضا مهدوی

طراح پوستر:

زهرا تقی خانی

تاریخ برگزاری:

شنبه, 01 اردیبهشت 1403

مکان برگزاری:

مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س)

مدت زمان برنامه(دقیقه):

240

تعداد افراد شرکت کننده:

70

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) "کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک برند" را باهدف آشنایی دانشجویان و فعالان حوزه برند و مارکتینگ با مفهوم مدیریت استراتژیک برند، بهره گیری از این مفهوم جهت کسب حمایت و افزایش درآمد و دستیابی به اهداف بلندمدت کسب و کار با حضور جناب آقای رضا مهدوی، مشاور برندسازی: مجموعه فیلیمو، گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد، ایران تلنت، هومسا و فیلیمو مدرسه، ایمن آب، عسل بانو، ساتراپی و… در روز شنبه مورخ 01 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10 الی 14 با حضور 70 نفر از علاقه‌مندان در مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س) برگزار نمود. در این کارگاه به بررسی مبانی و اصول و زوایای مختلف مدیریت برند با نگاه استراتژیک پرداخته شد و انتهای جلسه نیز به پرسش و پاسخ شرکت‌کنندگان اختصاص یافت.