انجمن علمی دانشجویی مدیریت
دوره آموزشی سیر تا پیاز برندینگ
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

منظقه‌ای

مدرس:

پیوند میرزاییان خمسه

طراح پوستر:

زهرا تقی خانی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 29 فروردین 1403

مکان برگزاری:

مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س)

مدت زمان برنامه(دقیقه):

360

تعداد افراد شرکت کننده:

12

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) "کارگاه آموزشی سیر تا پیاز برندینگ" را باهدف آشنایی دانشجویان مدیریت با چیستی برند/ چرایی برندینگ/ بال‌های برندینگ/ ابعاد شخصیتی برند/ اشتباهات در مدیریت برند/ آشنایی با برندهای بزرگ و موفق با تدریس سرکار خانم پیوند میرزاییان خمسه، مدرس دانشگاه الزهرا و مشاورحوزه ی بازاریابی در تاریخ 09 و 16 اسفند ماه ۱۴۰۲ و ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت 11 الی 13 با حضور 12 نفر از علاقه‌مندان در مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س) برگزار نمود. در این کارگاه به بررسی موضوعات: مفهوم چیستی برند/ چرایی برندینگ/ ابعاد شخصیتی برند/ اشتباهات در مدیریت برند/ عوامل پیروزی‌بخش برندهای بزرگ پرداخته شد و در پایان هر جلسه نیز تمرین و تکالیف مرتبط با مفهوم برند به شرکت کنندگان داده میشد تا بتوانند تجربه عملی نیز در این حوزه بدست بیاورند.