انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه آموزشی آشنایی با برند کارفرمایی
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

حسن قلیچ‌خانی

مدرس:

علی واقفی

مدرس:

رضا بابایی

تاریخ برگزاری:

ﺳﻪشنبه, 08 اسفند 1402

مکان برگزاری:

دانشکده کسب و کار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری دانشگاه تهران , انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی ,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

360

تعداد افراد شرکت کننده:

45

انجمن علمی دانشجویی دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری دانشگاه تهران با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) و انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، "کارگاه آموزشی آشنایی با برند کارفرمایی" را باهدف آشنایی دانشجویان و علاقه‌مندان با مفهوم برند کارفرمایی، ارزش‌های پیشنهادی کارفرما، تجربه کارکنان و فرهنگ‌سازمانی، مدیریت ارتباطات داخلی با تدریس آقایان علی واقفی (متخصص ارتباطات منابع انسانی گروه کوبل)، حسن قلیچ‌خانی (متخصص برند کارفرمایی سابق دیجی‌کالا)، رضا بابایی (سرپرست فرهنگ‌سازمانی و تجربه کارکنان دیجی‌اکسپرس) و خانم پریسا طالبی (مدیر ارشد برند کارفرمایی گروه کوبل) در روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ الی ۱۶ با حضور ۴۵ نفر از علاقه‌مندان در دانشکده کسب‌وکار دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار کرد. در این کارگاه به بررسی موضوعات: مفهوم برند کارفرمایی، ارزش‌های پیشنهادی کارفرما، تجربه کارکنان و فرهنگ سازمان، شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزار کلیدی و مدیریت ارتباطات داخلی پرداخته شد و در پایان نیز بخشی از کارگاه به پرسش‌وپاسخ اختصاص یافت.