انجمن علمی دانشجویی اقتصاد
تولید‌ محتوا با موضوع سواد اقتصادی
مبينا محمدي كبودكلا
نوع درخواست:

فعالیت در فضای مجازی (تولید محتوای علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری)

سطح برگزاری:

بین‌المللی

گرافیست:

سارا علی‌خانی

نویسنده و محقق:

مهسا ثنائی‌مهر

طراح پوستر:

مبینا محمدی کبودکلا

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 09 فروردین 1403

مکان برگزاری:

پیج اینستاگرام انجمن علمی اقتصاد

مدت زمان برنامه(دقیقه):

60

تعداد افراد شرکت کننده:

200

 انجمن علمی دانشجویی اقتصاد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "تولید محتوا با موضوع سواد اقتصادی" را باهدف آشنایی عموم مردم با اقتصاد و الفبای آن به زبان ساده در چهار قسمت و در روزهای یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ و پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۱، مجموعاً با ۲۰۰ بازدید در صفحه مجازی اینستاگرام انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه الزهرا (س) به آدرس economicalzahra@ منتشر کرد. در قسمت اول این محتوا، به موضوع "دست نامرئی آدام اسمیت" پرداخته و توضیح داده شد. در قسمت دوم، به موضوع "بازار خرس و گاوی" پرداخته و توضیح داده شد. در قسمت سوم، به موضوع "اقتصاد باز و بسته" پرداخته و توضیح داده شد و در قسمت چهارم، به موضوع "فقر=نابرابری صحیح یا غلط؟" پرداخته شد.