انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه معارفه بوت‌کمپ پلکان فروش و مارکتین
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

طراح پوستر:

مهدیس تاج آبادی

مدرس:

حسام ذوالفقاری نیا

تاریخ برگزاری:

شنبه, 18 آذر 1402

مکان برگزاری:

مرکز رشد و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س)

مجموعه‌های همکار:

مرکز نوآوری و شکوفایی,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

55

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "کارگاه معارفه بوت‌کمپ پلکان فروش و مارکتینگ" را باهدف آشنایی دانشجویان با مسیر شغلی یک متخصص مارکتینگ و فروش، نحوه ورود به بازار کار و شروع فعالیت حرفه‌ای در این مسیر، با حضور آقای حسام ذوالفقاری نیا، مسئول مذاکرات فروش سازمانی، در روز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با حضور ۵۵ نفر از علاقه‌مندان در مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه برگزار کرد. در این برنامه به بررسی موضوعات مفهوم فروش در سازمان‌ها/ ویژگی‌های یک کارشناس، کارشناس ارشد و مدیر فروش/ نیاز بازار، مدیر بازار و... پرداخته شد.