انجمن علمی دانشجویی مدیریت
سلسله‌نشست‌های گفتگو محور بیزگپ ۴: هم‌آفرینی برند و پرسونال برندینگ در شبکه‌های اجتماعی
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (نشست)

سطح برگزاری:

کشوری

طراح پوستر:

هما حدادی

مدعو:

سمانه خدائی

مدعو:

نسرین ماه آورپور

تاریخ برگزاری:

شنبه, 04 آذر 1402

مکان برگزاری:

سالن مصلی‌نژاد_دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

44

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "سلسله‌نشست‌های گفتگو محور بیزگپ ۴: هم‌آفرینی برند و پرسونال برندینگ در شبکه‌های اجتماعی" را باهدف ارتقای سطح دانش و آگاهی مخاطبان و به‌اشتراک‌گذاری مطالب کاربردی و تجربیات افراد حرفه‌ای در زمینۀ برند و پرسونال برندینگ، با حضور خانم دکتر نسرین ماه آورپور، خانم دکتر رحیمه فشمی و سرکار خانم سمانه خدایی در روز شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ الی ۱۳ با همراهی ۴۴ نفر از علاقه‌مندان در سالن مصلی‌نژاد برگزار کرد. در این برنامه به بررسی موضوعات پرسونال برندینگ، برندینگ، سوشال‌مدیا، هم‌آفرینی برند، نمونه‌های موفق برندینگ در ایران و دنیا، نمونه‌های موفق در گروه صنعتی انتخاب و... پرداخته شد.