انجمن علمی دانشجویی اقتصاد
تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع تحلیل اخبار اقتصادی
صبا ابراهيمي
نوع درخواست:

فعالیت در فضای مجازی (انتشار اینفوگرافی)

سطح برگزاری:

بین‌المللی

نویسنده :

هلیا رییسی

گرافیست:

مبینا محمدی کبودکلا

تاریخ برگزاری:

جمعه, 19 آبان 1402

مکان برگزاری:

اینستاگرام انجمن علمی دانشجویی اقتصاد و کانال تلگرام انجمن علمی دانشجویی اقتصاد

مدت زمان برنامه(دقیقه):

30

تعداد افراد شرکت کننده:

450

انجمانجمن علمی دانشجویی اقتصاد معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع تحلیل اخبار اقتصادی" را باهدف تحلیل و مرور اخبار اقتصادی کشور و ارائهٔ آن برای عموم مخاطبان و به ویژه دانشجویان رشتۀ اقتصاد در روزهای جمعه 5 و 19 آبان‌ماه 1402، به مدت 30 دقیقه و به طور متوسط با بازدید 450 نفر از هر پست و از دنبال‌کنندگان در صفحه مجازی اینستاگرام انجمن به آدرس economicalzahra و همچنین در کانال تلگرامی انجمن به آدرس shakhesalzahra@ منتشر کرد. باتوجه‌به تصمیمات اتخاذ شده این محتوا به مدت 2 هفته منتشر شد. در این سری از پست‌ها به اخبار اقتصادی روز و موضوعاتی از قبیل راز شکست خودروی اقتصادی، قدرت خرید مردم، کاهش نرخ بیکاری در تابستان 1402، کاهش قیمت مسکن، تراژدی صادرات صنایع و... پرداخته شد.