انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه آنلاین تاثیر رسانه اجتماعی بر فروش
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

رحیمه فشمی

تاریخ برگزاری:

دوشنبه, 06 شهریور 1402

مکان برگزاری:

ادوبی کانکت

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

24

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "کارگاه آنلاین تأثیر رسانه اجتماعی بر فروش" را باهدف آشنایی دانشجویان و فعالان حوزه بازاریابی با رمز و رازهای استراتژی‌های مناسب رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا جهت افزایش فروش با تدریس خانم دکتر رحیمه فشمی در روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ الی ۲۰ با حضور ۲۴ نفر از علاقه‌مندان در بستر ادوبی‌کانکت برگزار کرد. در این کارگاه آنلاین، مدرس درباره انواع رسانه‌های اجتماعی، انواع محتوا و بازاریابی محتوا و استراتژی‌های مناسب برای هر رسانه‌ای صحبت کردند و آموزش‌های لازم را ارائه نمودند. انتهای جلسه نیز به پرسش‌وپاسخ سؤالات اختصاص یافت.