انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه آنلاین آچارفرانسه دیجیتال مارکتینگ
مرضيه فرضي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

غزاله دانشیان

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 28 تیر 1402

مکان برگزاری:

اسکای روم

مدت زمان برنامه(دقیقه):

150

تعداد افراد شرکت کننده:

22

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، «کارگاه آنلاین آچارفرانسه دیجیتال مارکتینگ» را با هدف آشنایی افراد با شاخه‌ها و وظایف ديجيتال ماركتينگ و مهارت‌های لازم جهت ورود به بازارکار با تدریس و همکاری خانم غزاله دانشیان در روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ الی ۲۰:۳۰ با حضور ۲۲نفر از علاقمندان در بستر اسکای روم برگزار نمود. در این کارگاه به بررسی و معرفی ابزارهای مفید در حوزه دیجیتال مارکتینگ و توضیحات لازم درباره وظایف این شاخه از رشته مدیریت بازرگانی پرداخته شد و انتهای جلسه به پرسش‌وپاسخ سؤالات شرکت‌کنندگان اختصاص یافت.