انجمن علمی دانشجویی مدیریت
تولید محتوا با عنوان اثر ضرب العجل
مهساسادات حسيني
نوع درخواست:

تولیدات فرهنگی (تولید محتوا)

سطح برگزاری:

کشوری

تاریخ برگزاری:

جمعه, 12 خرداد 1402

مکان برگزاری:

کانال تلگرام

مدت زمان برنامه(دقیقه):

5

تعداد افراد شرکت کننده:

436

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "تولید محتوا با عنوان اثر ضرب العجل" را باهدف آشنایی با deadline effect، در روز جمعه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ به مدت ۶ دقیقه با بازدید ۴۳۶ نفر از علاقه‌مندان در قالب متن در شبکه مجازی تلگرام انجمن به آدرس alzahramanagementscience@ منتشر کرد که ۵ بار به اشتراک گذاشته شد.