انجمن علمی دانشجویی مدیریت
بازدید از شرکت دیجی‌کالا
مهساسادات حسيني
نوع درخواست:

اردوها و بازدید های علمی، فرهنگی و آموزشی (بازدید علمی حضوری)

سطح برگزاری:

دانشگاهی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 20 اردیبهشت 1402

مکان برگزاری:

مرکز پردازش دانش دیجی‌کالا

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع ,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

35

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه، "بازدید از شرکت دیجی‌کالا" را باهدف بازدید از بخش‌های مختلف و آموزنده شرکت‌های موفقی همچون دیجی‌کالا در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ با حضور ۳۵ نفر از علاقه‌مندان به‌صورت حضوری در مرکز پردازش دانش دیجی‌کالا برگزار کرد. در این بازدید، ابتدا همۀ دانشجویان شرکت‌کننده، در دانشگاه در مکانی مقرر جمع شدند و با اتوبوس به سمت مرکز پردازش دانش شرکت دیجی‌کالا رفتند و در آنجا با توضیحات مفید مسئولین و استفاده از هدفون‌های مخصوص و بازدید از بخش‌های مختلف مرکز از جمله بخش‌های این باند، اوت باند و کارخانه محتوا و سایر بخش‌ها، مطالب بسیار جالب و کاربردی ای در مورد این صنعت یاد گرفتند و سؤالات مربوطه خود را پرسیدند و بعد از اتمام زمان بازدید با اتوبوس به دانشگاه بازگشتند.