انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
دورۀ آموزشی طراحی کمپین تبلیغاتی
سحر پيروزان نيا
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

مهندس منوچهر صدری

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 16 شهریور 1401

مکان برگزاری:

در بستر ادوبی کانکت

مجموعه‌های همکار:

شرکت پیشران صنعت تهران, انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه‌ علم‌و‌صنعت ایران با همراهی جمعی از انجمن علمی های کشور,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

480

تعداد افراد شرکت کننده:

11

انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه‌ علم و صنعت، خوارزمی با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه الزهرا (س)، شرکت پیشران صنعت تهران و دیگر انجمن‌های برتر علمی دانشجویی، "دورۀ آموزشی طراحی کمپین تبلیغاتی" را باهدف آموزش مهارت‌های لازم برای دیجیتال مارکتینگ با تدریس آقای مهندس منوچهر صدری خانلو، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از 6 شهریور الی 16 شهریورماه 1401 از ساعت 18 الی 20 با حضور 11 نفر از علاقه‌مندان در فضای ادوبی‌کانکت برگزار کرد. امروزه باتوجه‌به ظهور کسب‌وکارهای جدید ارزش و اهمیت تبلیغات بر کسی پوشیده نیست. از جمله مواردی که در راستای تبلیغات همواره توجه افراد، کسب‌وکارها و سازمان‌ها بوده است نحوۀ طراحی کمپین تبلیغاتی و پیاده‌سازی آن است. هدف از طراحی کمپین تبلیغاتی، ماندگار کردن یک شرکت به‌خصوص در اذهان است. این‌گونه کمپین‌ها تلاش می‌کنند تا بر ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید محصول یا دریافت خدمات شرکتی بخصوص متمرکز شوند. کمپین‌های بازاریابی بزرگ روندی باثبات دارند و ایده یا هدفی متمرکز را ترویج می‌کنند. برای نمونه تبلیغ‌هایی که از برندی چون ایرانسل در مسیر هر روز خود می‌بینید یا می‌شنوید، الزاماً متعلق به یک کمپین بازاریابی نیستند، اما اگر از همان برند در تابلو تبلیغاتی و پست اینستاگرامی ببینید و ایمیلی هم دریافت کنید که همگی تبلیغ یک محصول بخصوص باشند، آنگاه می‌توان با اطمینان گفت که کمپین بازاریابی‌ای برای آن محصول در نظر گرفته شده است. تاریخ شروع دوره: 6 شهریور 1401 تاریخ اتمام دوره: 16 شهریور 1401 روزهای برگزاری: یکشنبه و چهارشنبه ساعات برگزاری: 18 الی 20 هزینه دوره برای دانشجویان: 117 هزار تومان تعداد شرکت‌کنندگان: 11 نفر بستر برگزاری: ادوبی‌کانکت سرفصل‌های تدریس شده در دوره: 1.مروری بر دیجیتال مارکتینگ 2.انواع کمپین‌های تبلیغاتی 3.روش‌های تبلیغ در فضای مجازی 4.استراتژی، شاخص‌ها و اهداف کمپین 5.تحلیل کمپین و ابزارهای تحلیل کمپین مدرس دوره: مهندس منوچهر صدری خانلو: •هم‌بنیان‌گذار الو دکتر، دکتر سلام و جعبه‌ابزار •مدیر سابق سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار گروه شرکت‌های برتر مخاطبین دوره: علاقه‌مندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب‌وکار مجازی