انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات
وبینار بررسی صنعت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
مبينا اسمعيلي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

علیرضا آقاخانی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 12 مرداد 1401

مکان برگزاری:

انلاین

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

165

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، با همکاری شرکت اسنپ و رویدادستان، "وبینار بررسی صنعت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی" را باهدف کمک به دانشجویان با سخنرانی آقای علیرضا آقاخانی در روز چهارشنبه 12 مرداد 1401 از ساعت 18:30 الی 20:30 با حضور 165 نفر از علاقه‌مندان به‌صورت آنلاین با استفاده از پلتفرم اسکای‌روم برگزار کرد. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی امروزه به یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل شده است. در شرایط کنونی شبکه‌های اجتماعی به بخشی از زندگی انسان‌ها تبدیل شده است که فضایی مناسب برای معرفی خدمات، ایجاد رویداد و تبلیغات را فراهم کرده است. پلتفرم‌های بسیاری در بستر شبکه‌های اجتماعی شکل‌گرفته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، فیس‌بوک و ... اشاره کرد. پس اگر‌ کسب‌وکاری دارید که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید یا خودتان به‌عنوان یک سوشال‌مدیا مارکتر مشغول به فعالیت هستید یا حتی علاقه دارید که با این پوزیشن شغلی بیشتر آشنا بشوید، پس با ما همراه باشید. این وبینار برای چه کسانی مناسب هست؟ محتوای این وبینار برای همهٔ علاقه‌مندان به مباحث سوشال‌مدیا و مدیریت و بازاریابی و کسب‌وکار مناسب است. درباره سخنران: علیرضا آقاخانی؛ کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی اسنپ!