انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات
وبینار مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ
مبينا اسمعيلي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران :

خانم فاطمه مهاجری

تاریخ برگزاری:

ﺳﻪشنبه, 10 خرداد 1401

مکان برگزاری:

اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

رویدادستان,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

90

تعداد افراد شرکت کننده:

234

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری شرکت تپسل و رویدادستان، "رویداد مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ" را باهدف کمک به دانشجویان با سخنرانی خانم فاطمه مهاجری در ﺳﻪشنبه 10 خرداد ماه 1401 از ساعت 18 الی 19:30 با حضور 234 نفر از علاقه‌مندان به صورت آنلاین با استفاده از پلتفرم اسکای روم برگزار کرد. شرح: شغل بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است. یکی از دلایل هیجان‌انگیز بودن حرفه بازاریابی دیجیتال این است که با معرفی پلتفرم‌های مختلف، این حوزه دائما در حال پیشرفت است. در این وبینار نگاهی فراتر از اینها داشتیم و مسیر شغلی که باید طی بشود رو به شما نمایش دادیم. با توجه به این نیاز روز تصمیم به برگزاری وبینار "مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ" گرفتیم تا بتوانیم در این زمینه در کنار شما دانشجویان گرامی باشیم تا با چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه بیشتر آشنا شوید. در این وبینار سرفصل های زیر را دنبال کردیم. ۱. از کجا شروع کنیم؟ ۲. شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ ۳. منابع یادگیری دیجیتال مارکتینگ ۴. مهارت‌های نرم ۵. رنج حقوقی دیجیتال مارکترها ۶. نحوه دریافت پروژه – کارآموزی این وبینار برای چه کسانی مناسب هست؟ محتوای این وبینار برای همۀ علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌های مدیریت، کسب‌وکار، کامپیوتر، کارآفرینی، مهندسی صنایع مناسب است. سخنران: سرکار خانم فاطمه مهاجری؛ مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت تپسل