انجمن علمی دانشجویی زبان شناسی
کارگاه کاربرد دیدگاه شناختی لنگاکر به عنوان یک نظریه زبانی
نفيسه تدين چهارطاق
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 26 فروردین 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

35

انجمن علمی دانشجویی زبانشناسی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)،کارگاه کاربرد دیدگاه شناختی لنگاکر به عنوان یک نظریه زبانی در آموزش با هدف بررسی نقش آن در بروز خلاقیت و توانمندی زبانی" باهدف آشنایی مخاطبان با کاربرد زبانشماسی شناختی در امر آموزش و تقویت خلاقیت زبانی کودکان در روز پنجشنبه 26 فروردین 1400 از ساعت 10 الی 12 با حضور 35 نفر از علاقمندان در فضای مجازی برگزار کرد. ورود و کاربرد نظریۀ شناختی لنگاکر در آموزش و یادگیری آسان‌تر گسترش زنجیرۀ زبانی در دستور شناختی لنگاکر (توانمندی زبانی) پرورش خلاقیت زبانی و شیوۀ اجرای روش خلاقانه در یادگیری زبان به شیوۀ شناختی نقش ایده‌پردازان آموزشی برای ایجاد انگیزه در خلاقیت زبانی