انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات
وبینار چرا کمپین های تبلیغاتی؟ چرا دیجیتال؟
مبينا اسمعيلي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

سید مجتبی مطلوبی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 26 مرداد 1401

مکان برگزاری:

انلاین

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

183

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری شرکت یکتانت، شرکت هارمونی و رویدادستان، "رویداد چرا کمپین‌های تبلیغاتی؟ چرا دیجیتال؟" را با هدف کمک به دانشجویان در 26 مردادماه 1401 از ساعت 17 الی 19 با حضور 183 نفر از علاقه‌مندان به صورت آنلاین با استفاده از پلتفرم اسکای‌روم برگزار کرد. شرح: چرا کمپین‌های تبلیغاتی؟! چرا دیجیتال؟! این روزها حتی اگر کمی در جریان فضای بازاریابی و مارکتینگ باشید، حتما نام کمپین‌های تبلیغاتی به گوشتان خورده است. می‌توان گفت کمپین‌های تبلیغاتی، همان چیزی هستند که باعث شده‌اند اطراف ما غرق در تبلیغات شود. کمپین تبلیغاتی، مجموعه‌ای از روش‌های مختلف تبلیغات است که به گونه‌ای مناسب در کنار هم قرار می‌گیرن تا مجموعه را به یک سود مطلوبی برساند. برخی از این روش‌های تبلیغاتی شامل: ایمیل مارکتینگ، بازاریابی تلفنی، تبلیغات محیطی (چاپ بنر)، سئو و تبلیغات در گوگل، و تبلیغات ویدیویی هستند که همگی یک هدف مشترک دارند: چطور مشتریان را قانع به خرید کنیم؟! به عبارت دیگر، هر کمپین تبلیغاتی، ساخته شده از چندین نوع فعالیت تبلیغاتی مختلف است که به صورت همزمان و یکپارچه، باید پیام تبلیغاتی مورد نظر را به مخاطبان هدف برساند. ما باتوجه‌به این نیاز روز تصمیم به برگزاری وبینار "چرا کمپین‌های تبلیغاتی؟! چرا دیجیتال؟! " را گرفتیم. این وبینار برای چه کسانی مناسب هست؟ محتوای این وبینار برای همۀ علاقه‌مندان به مباحث تبلیغات و سوشال‌مدیا و مدیریت و بازاریابی و کسب‌وکار مناسب است. این وبینار به صورت رایگان انجام شد. دربارۀ سخنران: سید مجتبی مطلوبی؛ مدیرعامل و کوفاندر آژانس دیجیتال مارکتینگ هارمونی و مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت یکتانت