حوزه فرهنگی
دوره آموزشی دانشگاه کرامت محور، خدمت کرامت محور (اخلاق حرفه ای و رفتار و فرهنگ سازمانی)
مریم صمدیان
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی)

سطح برگزاری:

دانشگاهی

مدرس:

خانم دکتر شهناز شایان فر

تاریخ برگزاری:

دوشنبه, 05 دی 1401

مکان برگزاری:

سالن دکتر تورانی

مجموعه‌های همکار:

مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری ,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

240

تعداد افراد شرکت کننده:

400

دبیرخانه اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی دانشگاه تحت نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) ، با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری "دوره آموزشی دانشگاه کرامت محور، خدمت کرامت محور" (اخلاق حرفه ای و رفتار و فرهنگ سازمانی) را ویژه کارمندان دانشگاه توسط استاد خانم دکتر شهناز شایان فر عضو هیأت علمی گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه در روز های یکشنبه 4 دی و دوشنبه 5 دی ماه 1401 در ساعات 10 الی 12 در تالار اجتماعات دکتر تورانی برگزار نمود. این دوره آموزشی با توجه به ضرورت برگزاری کارگاه‌های تخصصی شغلی و همچنین به منظور ارتقای سطح اخلاق حرفه ای و رفتار و فرهنگ سازمانی همکاران و بنا بر سرفصل های زیر برای کلیه کارمندان الزامی بود و طبق قوانین دوره های آموزشی ضمن خدمت در کارنامه آموزشی تمامی شرکت کنندگان ثبت خواهد شد. محورهای اصلی کارگاه اخلاق: نکاتی برای نزدیک شدن به فضای اخلاق حرفهای: اول: اخلاق حرفهای چه نیست؟ اخلاق حرفهای چه هست؟ (=تعریف درست اخلاق حرفهای) دوم: نظریات مهم اخلاقی (نظریه وظیفه گرایی؛ نظریه غایت گرایی؛ نظریه فضیلتگرایی) سوم: زیست اخلاقی در اخلاق هم ناظر به کنش است هم ناظر به منش خدمت کرامت محور معناشناسی کرامت اقسام کرامت ویژگیهای خدمت کرامت محور