انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران
وبینار بررسی صنعت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
زهرا خوش ضمير
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

علیرضا آقاخانی

تاریخ برگزاری:

شنبه, 12 شهریور 1401

مکان برگزاری:

اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

رویدادستان,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

100

انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری رویدادستان و جمعی از انجمن های علمی دیگر " وبینار بررسی صنعت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی " با هدف بررسی اهمیت و عملکرد تبلیغات در فضای مجازی با سخنرانی آقای علیرضا آقاخانی(کارشناس ارشد شبکه‌های اجتماعی اسنپ ) در روز چهارشنبه 12 مرداد ماه 1401 از ساعت 19 با حضور 100 نفر از علاقمندان در فضای مجازی اسکای روم برگزار کرد. بازاریابی شبکه های اجتماعی و یا امروزه به یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل شده است. در شرایط کنونی شبکه های اجتماعی به بخش جدایی ناپذیر زندگی انسان ها تبدیل شده است و این موضوع فضایی مناسب برای معرفی خدمات، محصولات و تبلیغات را فراهم کرده است. پلتفرم های بسیاری در بستر شبکه های اجتماعی شکل گرفته است که از مهمترین آنها می توان به تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، فیس بوک و روبیکا اشاره کرد. با توجه به جایگاه سوشال مدیا در زندگی امروزه‌ی ما و تاثیر گذاری بسیار آن در زمینه‌ی تبلیغات، این وبینار به منظور بررسی اهمیت و عملکرد تبلیغات در فضای مجازی برگزار شده و نکات مهم و کاربردی آن مورد بررسی و تحلیل واقع گردید. لازم به ذکر است در پایان دوره، گواهی معتبر به شرکت کنندگان اهدا گردید.