انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک
وبینار نقشه راه آموزش دیجیتال مارکتینگ
فاطمه منادي نيا
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

مجید حسینی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 28 اردیبهشت 1401

مکان برگزاری:

ایسمینار

مدت زمان برنامه(دقیقه):

180

تعداد افراد شرکت کننده:

150

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) ، "وبینار نقشه راه آموزش دیجیتال مارکتینگ" را با هدف ارتقای سطح دانش و اطلاعات علاقمندان با سخنرانی آقای مهندس مجید حسینی در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 18 الی 20 با حضور 150 نفر از علاقمندان در فضای مجازی اسکای روم برگزار کرد. این وبینار در ساعت مقرر در فضای اسکای روم برگزار شد. در ابتدا دکتر مهندس حسینی پس از سلام و عرض خوش‌آمد گویی جلسه را در باب شروع مسیر آموزشی آغاز کرد. ایشان جز به جز در رابطه با شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ و ابزار و مهارت‌های سخت مورد نیاز توضیح دادند. مهندس حسینی در رابطه با مهارت‌های نرم مورد نیاز دیجیتال مارکتینگ توضیح دادند. جلسه را با محوریت رزومه‌ی یک دیجیتال مارکتر چگونه باید باشد، ادامه دادند. سپس رنج حقوقی دیجیتال مارکترها را شرح دادند که با استقبال حضار روبه‌رو شدند. مقداری از زمان جلسه به پرسش سوالات شرکت کننده ها و پاسخ آقای مهندس حسینی سپری شد. در ساعت مقرر وبینار با عرض خداقوت و خسته نباشید به پایان رسید. سرفصل‌ها: 🔻از کجا مسیر آموزشی را شروع کنیم؟ 🔻شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ 🔻ابزار و مهارت‌های سخت مورد نیاز 🔻مهارت‌های نرم مورد نیاز دیجیتال مارکتینگ 🔻رنج حقوقی دیجیتال مارکترها 🔻رزومه‌ی یک دیجیتال مارکتر چگونه باید باشد 🔻 معرفی منابع رایگان و غیر رایگان 🔻 معرفی فرصت‌های کار و کارآموزی 🔻پرسش و پاسخ