انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
وبینار مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ
سحر پيروزان نيا
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

فاطمه مهاجری

تاریخ برگزاری:

ﺳﻪشنبه, 10 خرداد 1401

مکان برگزاری:

در بستر ایسمینار

مجموعه‌های همکار:

رویدادستان پلاس و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های برتر کشور,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

90

تعداد افراد شرکت کننده:

234

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری رویدادستان و شرکت تپسل و 43 تا از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر کشور، وبینار آموزشی" مسیر شغلی دیجیتال‌مارکتینگ " با موضوع دیجیتال‌مارکتینگ با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در مسیر‌ شغلی دیجیتال‌مارکتینگ با سخنرانی خانم فاطمه مهاجری، مدیر دیجیتال‌مارکتینگ شرکت تپسل، در روز سه‌شنبه 10 خرداد ماه سال هزار و چهارصد و یک از ساعت 18 الی 19:30 باحضور 234 نفر از علاقمندان در فضای اسکای‌روم برگزار کرد. دیجیتال‌مارکتینگ شاخه‌ای از بازاریابی است که این روزها به لطف پیشرفت اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به بیان ساده به کلیه فعالیت‌هایی که در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، برای تبلیغات، فروش بیش‌تر و برندینگ انجام می‌شود، دیجیتال‌مارکتینگ می‌گویند. امروزه این شغل به علت اینترنتی شدن کسب‌وکارها و سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، درآمد خوبی داشته و مورد توجه قرار گرفته است. شغل بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است. یکی از دلایل هیجان‌انگیز بودن حرفه بازاریابی دیجیتال این است که با معرفی پلتفرم‌های مختلف، این حوزه دائما در حال پیشرفت است. با توجه به نياز جامعه روز به یادگیری دیجیتال‌مارکتینگ و اهمیت مسیر شغلی آن وبينار آموزشی 90 دقیقه‌ای مسیر شغلی دیجیتال‌مارکتینگ به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه الزهرا و با همکاری رویدادستان و شرکت تپسل و 43 تا از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر کشور ، برگزار شد. وبينار برای عموم شركت‌كنندگان رايگان بود. در انتهای وبينار به سوالات شركت‌كنندگان پاسخ داده شد. بعد از وبينار نیز گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان داده شد. فیلم ضبط شده وبينار نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت. سرفصل‌های دوره: • از کجا شروع کنیم؟ • شاخه‌های دیجیتال‌مارکتینگ • منابع یادگیری دیجیتال‌مارکتینگ • مهارت‌های نرم • رنج حقوقی دیجیتال‌مارکترها • نحوه دریافت پروژه – کارآموزی مخاطبان دوره: همه‌ی علاقمندان و دانشجویان رشته‌های مدیریت، کسب‌وکار، کامپیوتر، کارآفرینی، مهندسی صنایع