انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
وبینار مسیر شغلی مدیر محصول
مطهره صفري گرمارودي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

مهندس مهدی سیلاوی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 04 خرداد 1401

مکان برگزاری:

در بستر ایسمینار

مدت زمان برنامه(دقیقه):

70

تعداد افراد شرکت کننده:

250

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری رویدادستان پلاس، یکتانت و تعدادی از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر کشور، "وبینار مسیر شغلی مدیر محصول با موضوع مسیر شغلی مدیر محصول" با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در مسیر‌ شغلی مدیر محصول با سخنرانی آقای مهندس مهدی سیلاوی (مدیر محصول شرکت یکتانت) در روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 از ساعت 17 الی 18:10 باحضور 250 نفر از علاقمندان در فضای مجازی اسکای‌ روم برگزار کردند. بر اساس آمار هر سال بالای ۳۰۰ هزار محصول جدید رونمایی می‌شود که ۸۵ درصد از آن‌ها شکست می‌خورد. بسیاری از این محصول‌ها اصلا برای بازار مناسب و آماده نیستند و این یعنی نادیده گرفتن یکی از بخش‌های توسعه محصول که منجر به از دست دادن منابع مالی می‌شود. مدیریت محصول عملی استراتژیک برای توسعه، راه‌اندازی بازار و پشتیبانی و بهبود مستمر محصولات یک شرکت است. استراتژی در این نقش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مدیران محصولات، استراتژی محصول را توسعه می‌دهند و با آن ارتباط برقرار می‌کنند. سپس اطمینان حاصل می‌کنند که این استراتژی توسط کلیه تصمیمات مربوط به توسعه، بازاریابی و موارد دیگر منعکس و پشتیبانی می‌شود. با توجه به نياز جامعه روز به مدیران محصول کارآمد و تبدیل شدن مدیریت محصول به یکی از نقش‌های مهم هر کسب‌وکار اهميت بررسی مسیر شغلی مدیر محصول وبينار آموزشی 70 دقیقه‌ای مسیر شغلی مدیر محصول به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه الزهرا و با همکاری رویدادستان پلاس، یکتانت و تعدادی از انجمن‌های علمی دانشجویی برتر کشور، برگزار شد. وبينار براي عموم شركت‌كنندگان رايگان بود. در انتهاي وبينار به سوالات شركت‌كنندگان پاسخ داده شد. بعد از وبينار نیز گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان داده شد. فیلم ضبط شده وبينار نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت. سرفصل‌های دوره: • مدیر محصول کیست و چه وظایفی دارد؟ • مدیر محصول شدن چه مهارت‌هایی نیاز دارد؟ • یک روز مدیر محصول به چه فعالیت‌هایی می‌گذرد؟ • چگونه می توان مسیر شغلی مدیریت محصول را آغاز کرد؟ مخاطبان دوره: • همه‌ی علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌های مدیریت، کسب‌وکار، کامپیوتر، کارآفرینی