انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران
وبینار نقشه‌راه آموزش دیجیتال مارکتینگ
زهرا خوش ضمير
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

مجید حسینی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 28 اردیبهشت 1401

مکان برگزاری:

ادوبی کانکت

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک ,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

70

انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری جمعی از انجمن علمی‌های کشور، " وبینار نقشه‌راه آموزش دیجیتال مارکتینگ " با هدف آموزش دیجیتال مارکتینگ به دانشجویان و فارغ التحصیلان با سخنرانی آقای مهندس مجید حسینی (کارشناسی ارشد مهندسی صنایع) در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 از ساعت 18 با حضور 70 نفر از علاقمندان در فضای ادوب کانکت برگزار کرد. دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌¬ای از بازاریابی محصولات و خدمات می¬‌گویند که از طریق دستگاه‌¬های الکترونیکی انجام می‌¬شود. بازاریابی سنتی به تبلیغاتی شامل آگهی‌ها، بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات چاپی، تبلیغات روزنامه‌ها و غیره می‌پردازد. در این روش هزینه‌های تبلیغاتی بسیار گران و گزاف هستند و چون نمی‌توان جامعه خاصی را هدف قرار داد، گاهی این هزینه‌ها هدر می‌رونداندازه‌گیری نتایجی که از این نوع بازاریابی عایدتان می‌شود بسیار سخت و دشوار است. همچنین این روش برای برندسازی به دلیل مشخص نبودن جامعه هدف، چندان مناسب نیست در مقابل بازاریابی دیجیتال روشی مدرن است که در آن محصولات و خدمات‌تان را با روش‌هایی مثل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، سئو، یا تبلیغات کلیکی، تبلیغات در موتورهای جستجو و… تبلیغ می‌کنید. در این نوع بازاریابی هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند و به دلیل امکان هدف‌گیری مشخص مشتری، برندسازی بسیار کارآمد و سریع است با توجه به پیشرفت دیجیتال مارکتینگ و جایگزینی آن به حای روش های سنتی تبلیغات، این وبینار به منظور آشنایی بیشتر با این سبک بازاریابی برگزار گردید.