انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
وبینار رشد و توسعه کسب و کار بر پایه اینستاگرام
مطهره صفري گرمارودي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

محمدجواد یوسفی

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 31 فروردین 1401

مکان برگزاری:

در بستر ایسمینار

مدت زمان برنامه(دقیقه):

70

تعداد افراد شرکت کننده:

171

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن‌های علمی برتر کشور و رویدادستان پلاس و یک لینک (شرکت یکتانت)، "وبینار آموزشی رشد توسعه کسب‌وکار بر پایه‌ی اینستاگرام با محوریت بررسی مسیر شغلی توسعه کسب‌ و کار بر پایه‌ی اینستاگرام" با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه با سخنرانی آقای محمدجواد یوسفی در روز چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401 از ساعت 17 الی 18:10 با حضور 171 نفر از علاقمندان در فضای اسکای‌روم برگزار کردند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که بر پایه عکس و ویدئو شکل گرفته است. این دو فرمت محتوایی می‌توانند نقش زیادی بر روی جلب توجه مخاطب و متقاعد ساختن وی داشته باشند. به علت دلایل فوق می‌توان از اینستاگرام به جهت فعالیت‌های بازاریابی آنلاین استفاده کرد. به طوری که امروزه عبارات اینستاگرام‌مارکتینگ توسط دیجیتال‌مارکترها به دفعات شنیده می‌شود. در بازاریابی اینستاگرام سعی می‌شود تا با استفاده از امکانات این پلتفرم توجه مخاطبان را به پیام‌هایی که در تبلیغات قرار دارند، جلب نموده و با اقناع نمودن مشتریان، محصولات یا خدماتی را به آنها عرضه کرد. اینستاگرام دیگر فقط پلتفرمی برای استفاده شخصی نیست، بلکه یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه می‌دهد محتوا و ایجاد رویداد خود را به اشتراک بگذارند و با مخاطبان خود تعامل داشته باشند. رسانه‌های اجتماعی به یک مرکز خرید دیجیتال تبدیل شده‌اند. افراد می‌توانند در حین خرید، معاشرت کنند و با برند‌ها تعامل داشته باشند و درست مانند یک مرکز خرید فیزیکی، هرچه زمان بیشتری را صرف جست‌وجو کنند، احتمال خرید بیشتری را هم دارند. با توجه به نياز جامعه روز به توسعه کسب‌وکار و... با استفاده از اینستاگرام وبينار آموزشی 70 دقیقه‌ای رشد توسعه کسب‌وکار بر پایه‌ی اینستاگرام به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه الزهرا و با همکاری انجمن‌های علمی برتر کشور، رویدادستان پلاس و یک لینک (شرکت یکتانت)، برگزار شد. وبينار براي عموم شركت‌كنندگان رايگان بود. در انتهاي وبينار به سوالات شركت‌كنندگان پاسخ داده شد. بعد از وبينار نیز گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان داده شد. فیلم ضبط شده وبينار نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت. سرفصل‌های وبینار: • چرا در اینستاگرام بیش‌تر بفروشیم؟ • تحولات اینستاگرام در سال 2022 (از آپدیت‌ها تا الگوریتم جدید) • تکنیک‌ها و استراتژی‌های تولید محتوا با محوریت فروش و درآمدزایی • افزایش نرخ تعامل با 8 استراتژی کاربردی • اشتباهات رایج و باورهای غلط درباره اینستاگرام • تکنیک‌های اینفلوئنسر‌مارکتینگ 2022 مخاطبان وبینار: • همه‌ی علاقه‌مندان به به مباحث کسب‌وکار و مدیریت و بازاریابی