انجمن علمی دانشجویی حسابداری
"وبینار Quantitative Methods in Market Research "
الهه فرج اللهي ممقاني
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس :

دکتر پانیذ دنیاداری

تاریخ برگزاری:

شنبه, 30 بهمن 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی مدیریت,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

300

تعداد افراد شرکت کننده:

15

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه پیام نور بوشهر، گیلان، گناوه و انجمن حسابداری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)، "وبینار Quantitative Methods in Market Research " را با تدریس خانم دنیاداری، تحلیگر داده های اقتصادی، در روزهای شنبه ۲۳و ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ با شرکت ۱۵ نفر از علاقمندان در پلتفرم اسکای روم برگزار کرد. سر فصل ها: Key Performance Indicators Cross Tabulation and Multiple- Response Questions Data Mapping in Market Research Brand Mapping Brand Image Brand Asset Valuation Other Indictors in Market Research Total unduplicated reach and frequency Pricing Methods Price sensitivity meter Gabor Granger pricing method Conjoint analysis Customer Segmentation (RFM Analysis) ابتدای جلسه اول خانم دنیاداری به معرفی خودشان پرداختند و زیرساخت های مورد نیاز تحلیل را معرفی کردند و سپس با ارائه پاورپوینتی که در آن از نمونه خای واقعی استفاده شده بود تدریس را شروع کردند. در جلسه دوم نیز به همین صورت ادامه داشت و با توجه به سوالات شرکت کنندگان ایشان در نرم افزار SPSS و اکسل تحلیل هارا انجام میدادند تا برای مخاطب مطالب به صورت روشن مفهوم شود. در انتهای جلسه ایشان سوالات شرکت کنندگان را پاسخ دادن و ایمیل خودشان را اعلام کردند که اگر شرکت کنندگان سوالی داشتند ایشان در اسرع وقت پاسخ دهند.