انجمن علمی دانشجویی مدیریت
وبینار Quantitative Methods in Market Research
پگاه يزداني اصفهاني نژاد
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

پانیذ دنیاداری

تاریخ برگزاری:

شنبه, 30 بهمن 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی حسابداری واحد ارومیه, انجمن علمی دانشجویی گیلان, انجمن علمی دانشجویی پیام نور بوشهر, انجمن علمی دانشجویی مدیریت شیراز, انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه بندر گناوه,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

300

تعداد افراد شرکت کننده:

15

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س)با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه پیام نور بوشهر، گیلان، گناوه و حسابداری دانشگاه الزهرا(س)، "وبینار Quantitative Methods in Market Research " را با تدریس سرکار خانم دنیاداری ، تحلیگر داده های اقتصادی ،در روزهای شنبه ۲۳و ۳۰ بهمن ، ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ به مدت ۵ ساعت در پلتفرم اسکای روم همراه ۱۵ نفر از علاقه مندان برگزار کرد. سر فصل ها: Key Performance Indicators Cross Tabulation and Multiple- Response Questions Data Mapping in Market Research Brand Mapping Brand Image Brand Asset Valuation Other Indictors in Market Research Total unduplicated reach and frequency Pricing Methods Price sensitivity meter Gabor Granger pricing method Conjoint analysis Customer Segmentation (RFM Analysis) ابتدای جلسه اول خانم دنیاداری به معرفی خودشان پرداختند و زیرساخت های مورد نیاز تحلیل را معرفی کردند و سپس با ارائه پاورپوینتی که در آن از نمونه خای واقعی استفاده شده بود تدریس را شروع کردند. در جلسه دوم نیز به همین صورت ادامه داشت و با توجه به سوالات شرکت کنندگان ایشان در نرم افزار SPSS و اکسل تحلیل هارا انجام میدادند تا برای مخاطب مطالب به صورت روشن مفهوم شود. در انتهای جلسه ایشان سوالات شرکت کنندگان را پاسخ دادن و ایمیل خودشان را اعلام کردند که اگر شرکت کنندگان سوالی داشتند ایشان در اسرع وقت پاسخ دهند.