انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
وبینار دوم هوش تجاری- بایدها و نبایدهای ورود به دنیای هوش تجاری
مطهره صفري گرمارودي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (وبینار)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

مهندس علیرضا جعفری

تاریخ برگزاری:

دوشنبه, 25 بهمن 1400

مکان برگزاری:

ادوب کانکت

مجموعه‌های همکار:

انجمن های علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه های خواجه‌نصیر، علم و صنعت، خوارزمی و آزاد تهران غرب,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

90

تعداد افراد شرکت کننده:

52

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه‌های خواجه‌نصیر، علم‌و‌صنعت، خوارزمی و آزاد تهران‌غرب، قسمت دوم مجموعه‌ وبینار‌های هوش تجاری "بایدها و نباید های ورود به دنیای هوش تجاری" با موضوع بیان چالش ها در مسیر به‌کارگیری هوش تجاری با هدف آشنایی با بایدها و نبایدهای ورود به هوش تجاری با سخنرانی مهندس علیرضا جعفری در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ‌ماه 1400 از ساعت 19 الی 20:30 با حضور 52 نفر از علاقه‌مندان در بستر ادوب‌کانکت برگزار كرد. هوش کسب وکار یا به اختصار BI، یک فرایند فناوری‎محور برای تحلیل داده‌ها هست. این فرایند در نهایت به مدیران، صاحبان و تمام تصمیم‌گیران اساسی یک کسب‌وکار، اطلاعاتی عملی ارائه می‌دهد؛ از جمله گزارش، داشبورد، چارت، نقشه، گراف وتمام ابزار‌هایی که بتواند اطلاعات و داده‌های خام را در قالب‌های بصری و قابل استفاده به نمایش در آورند. در حقیقت هوش تجاری به مدیران کمک می‌کند تا بفهمند که چه عواملی در موفقیت یا شکست پروژه‌هایشان موثر است. این باعث می‌شود بفهمند چه عواملی سود بیشتر را برایشان رقم می‌زند و چه عواملی سود کمتری را برایشان به همراه دارند. سخنران این وبینار کاربردی و رایگان، مهندس علیرضا جعفری بودند واز جمله سوابق ایشان می‌توان به: 1-کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه تهران 2-مشاور حوزه علم داده وهوش تجاری 3-مدیر دپارتمان علم داده و هوش تجاری دهکده جهانی دانش و مهارت 4- مدرس علوم داده و هوش تجاری در مجتمع فنی تهران 5-پژوهشگر علم داده مرکز اطلاعات مهندسی دانشگاه تهران اشاره کرد. همچنین فیلم ضبط شده این وبینار درآدرس زیر قرار دارد. https://b2n.ir/g14975