انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
همایش از مهارت های نرم تا مسیر شغلی (دیجیتال مارکتینگ)
مطهره صفري گرمارودي
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

امیر محتشم

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 20 بهمن 1400

مکان برگزاری:

در بستر ادوب کانکت

مجموعه‌های همکار:

رویدادستان پلاس و انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های برتر کشور,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

60

تعداد افراد شرکت کننده:

312

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی، رویدادستان پلاس، شرکت ازکی وام و تعدادی از انجمن‌های علمی دانشجویی، وبینار آموزشی" از مهارت‌های نرم تا مسیر شغلی دیجیتال‌مارکتینگ " با موضوع اهمیت مهارت‌های نرم و اهمیت آن برای دیجیتال‌مارکتر‌ها با هدف بررسی چالش‌ها و فرصت‌های موجود در مسیر‌های شغلی دیجیتال‌مارکتینگ با سخنرانی امیر محتشم، در روز 20 بهمن ماه سال 1400 از ساعت 19 الی 18 باحضور 312 نفر از علاقمندان در فضای اسکای‌روم برگزار کرد. در گذشته برای استخدام شدن به‌عنوان یک دیجیتال‌مارکتر در شرکت‌های مختلف، تنها یک رزومه خوب و پاسخ به سوالات فنی مطرح شده در مصاحبه کافی بود اما این روزها با پررنگ شدن اهمیت مهارت‌های غیرفنی، بی‌شک یک دیجیتال‌مارکتر برای استخدام شدن و همکاری با کسب‌وکارهای مختلف به مهارت‌های نرم نیاز خواهد داشت. بر اساس مطالعات انجام شده، تقریبا بخش زیادی از استخدامی‌های جدید طی ۱۸ ماه از بین می روند و شکست میخورند. تنها ۱۱ درصد از این شکست‌ها به دلیل عدم وجود مهارت‌های سخت است. مابقی ناشی از عدم وجود مهارت‌های نرم می باشد. مهارت‌های نرم در رزومه‌نویسی، عملکرد و مصاحبه‌های شغلی، موفقیت در برقراری ارتباط با همکاران و در سایر زمینه‌های زندگی، نقش قابل توجهي دارند. با مشاهده آگهی‌های شغلی در سایت‌های کاریابی، مي‌توان دريافت که بسیاری از کارفرماها، مهارت نرم به‌‌خصوصی را برای جایگاه‌های شغلی مورد نیازشان، الزامی یا مطلوب می‌دانند. مهارت های نرم در بیشتر شغل‌ها و صنعت‌ها قابل انتقال هستند و گاهی یک مهارت نرم می‌تواند ضعف مهارت سخت شما را پوشش دهد و شانس شما را برای دریافت آن جایگاه شغلی افزایش دهد. با توجه به نياز جامعه روز به مهارت‌هاي نرم و اهميت آن براي ديجيتال‌ماركترها وبينار آموزشی 1 ساعته از مهارت‌های نرم تا مسیر شغلی دیجیتال‌مارکتینگ به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه الزهرا و با همکاری انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی، رویدادستان پلاس، شرکت ازکی وام و تعدادی از انجمن‌های علمی دانشجویی، برگزار شد. وبينار براي عموم شركت‌كنندگان رايگان بود. در انتهاي وبينار به سوالات شركت‌كنندگان پاسخ داده شد. بعد از وبينار نیز گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان داده شد. فیلم ضبط شده وبينار نیز در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت. سرفصل‌های دوره: • چرا باید به مهارت‌های نرم اهمیت دهیم؟ • مهارت‌های سخت مهم‌ترند یا مهارت‌های نرم؟ • مهارت‌هایی که یک دیجیتال‌مارکتر باید داشته باشد • مسیرهای شغلی دیجیتال‌مارکتینگ مخاطبان دوره: • همه‌ی علاقه‌مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی و کسب‌وکار و دیجیتال‌مارکتینگ