انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع
وبینار در مسیر دیجیتال مارکتینگ
مطهره صفري گرمارودي
نوع درخواست:

رویداد های علمی و آموزشی (همایش)

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران:

علیرضا مردانی نژاد

تاریخ برگزاری:

دوشنبه, 13 دی 1400

مکان برگزاری:

در بستر ادوب کانکت

مدت زمان برنامه(دقیقه):

90

تعداد افراد شرکت کننده:

300

رویدادستان پلاس با همکاری انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) و جمعی از انجمن‌های علمی کشور، وبینار "در مسیر دیجیتال مارکتینگ" را با موضوع آشنایی با چالش‌ها و فرصت‌های دیچیتال مارکتینگ، با سخنرانی علیرضا مردانی نژاد در روز دوشنبه 13 دی 1400 از ساعت 18 الی 19:30 باحضور 300 نفر از علاقمندان در فضای اسکای‌روم برگزار کرد. امروزه استفاده از اینترنت، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه افراد محسوب می شود؛ به طوریکه اغلب کاربران در طی روز، زمان زیادی را به گشت و گذار در اینترنت می پردازند. از این رو، با در نظر گرفتن چنین شرایطی، استفاده از بازاریابی سنتی، همانند قبل از کارایی قابل قبولی برخوردار نخواهد بود. بازاریابی دیجیتال ، نسل جدیدی از بازاریابی است که با در نظر گرفتن شرایط و تکنولوژی های روز، می تواند تبلیغات را به طور موثرتری پیش ببرد. رویدداستان پلاس با همکاری جمعی از انجمن‌های علمی کشور، با توجه به این نیاز روز تصمیم به برگزاری وبینار “در مسیر دیجیتال مارکتینگ” را گرفت تا بتواند در این زمینه در کنار شما دانشجویان گرامی باشد و آنها را با چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه بیشتر آشنا کند. محتوای این وبینار برای همه ی علاقه مندان به مباحث مدیریت و بازاریابی و کسب و کار مناسب است. همچنین بعد از برگزاری برنامه به افراد حاضر در برنامه گواهی حضور تعلق گرفت. در این برنامه علیرضا مردانی نژاد؛ مدیر توسعه کسب و کار یکتانت، بنیان‌گذار و مدیرعامل آکادمی نووا، مدیر سابق بازاریابی شرکت سدنا، کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌و‌کار دانشگاه صنعتی شریف دربارۀ اکوسیستم بازاریابی در ایران صحبت کرده و مسیرهای شغلی این حوزه معرفی شد. در ادامه نیز به آشنایی با ابزارها واستراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ پرداختند. این وبینار با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پایان یافت. عناوین مطالب وبینار در مسیر دیجیتال: جانمایی دنیای دیجیتال مارکتینگ در دنیای بازاریابی اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در ایران انواع خدمات قابل ارئه در حوزه دیجیتال مارکتینگ آشنایی با کانال‌ها، ابزارها و استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ مسیرهای شغلی دیجیتال مارکتینگ