انجمن علمی دانشجویی حسابداری
کارگاه چارچوب عملی برندسازی
الهه فرج اللهي ممقاني
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

سخنران :

دکتر پری احدی

مدرس :

سرکار خانم نیوشا امری

مدرس :

سرکار خانم عاطفه جزایری

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 09 دی 1400

مکان برگزاری:

ادوب کانکت

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی مدیریت و حسابداری و کارآفرینی دانشگاه الزهرا، انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی، انجمن مدیریت دانشگاه یزد، انجمن علمی مدیریت دولتی و بانکداری دانشگاه علامه طباطبایی,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

240

تعداد افراد شرکت کننده:

70

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن های علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه الزهرا، کارآفرینی دانشگاه الزهرا ، مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، مدیریت مالی و بانکداری دانشگاه علامه طباطبایی،مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیریت دانشگاه شیراز ، مدیریت دانشگاه یزد و مهندسی متالوژی دانشگاه تهران، "کارگاه چارچوب عملی برندسازی" با موضوع چارچوب عملی برندسازی با هدف یادگیری عملی مبحث برند سازی جهت پیشبرد استارتآپ با تدریس خانم دکتر پری احدی و نیوشا امری، در روزهای پنجشنبه9 و16 دی ماه 1400 از ساعت 10:30 الی12:30 باحضور 70 نفر از علاقمندان در فضای اسکای روم و ادوبی کانکت برگزار کرد. این برنامه آموزشی فرهنگی با سخنرانی خانم دکتر احدی و تدریس خانم نیوشا امری و با حضور دیگر اعضای همه انجمنها و دانشجویان از دیگر دانشگاه ها به اجرا رسید. در ابتدای برنامه، سرکار خانم دکر احدی ضمن خوش آمد گویی به کاربران عزیز، خانم امری را حضور کاربران معرفی نمودند. سپس خانم امری بعد از عرض سلام و ادب شروع به تدریس خود به همراه پاورپوینت که در آن مطالب مورد نظر را جمع آوری کرده بودند، نمود. به همراه حل تمرینهای ارائه شده با مشارکت شرکت کنندگان . ارائه تدریس ایشان 120 دقیقه طول کشید و بعد از آن خانم امری سوالات کاربران را که در صفحه پیام مطرح می کردند را پاسخ دادند..