انجمن علمی دانشجویی مدیریت
کارگاه عملی برندسازی
پگاه يزداني اصفهاني نژاد
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

پری احدی

مدرس:

نیوشا امری

مدرس:

عاطفه جزایری

تاریخ برگزاری:

پنجشنبه, 09 دی 1400

مکان برگزاری:

ادوبی کانکت

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی حسابداری واحد ارومیه, انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی, انجمن علمی دانشجویی مدیریت مالی علامه طباطبایی, انجمن علمی دانشجویی مدیریت دولتی علامه طباطبایی, انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه شیراز, انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه یزد, انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه کرمان, انجمن علمی دانشجویی مدیریت دانشگاه شهید بهشتی,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

240

تعداد افراد شرکت کننده:

85

انجمن علمی دانشجویی مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن های علمی دانشجویی حسابداری و کارآفرینی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، مدیریت مالی و بانکداری دانشگاه علامه طباطبایی،مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیریت دانشگاه شیراز ، مدیریت دانشگاه یزد و مهندسی متالوژی دانشگاه تهران، "کارگاه عملی برندسازی" را با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان در زمینه مباحث بازاریابی و برندسازی با سخنرانی خانم دکتر پری احدی و خانم نیوشا امری در روز پنجشنبه9 و16 دی ماه 1400 از ساعت 10:30 الی 12:30 باحضور 70 نفر از علاقمندان در فضای اسکای روم و ادوبی کانکت برگزار کرد. این برنامه آموزشی فرهنگی با سخنرانی خانم دکتر احدی و تدریس خانم نیوشا امری و با حضور دیگر اعضای همه انجمنها و دانشجویان از دیگر دانشگاه ها به اجرا رسید. در ابتدای برنامه، سرکار خانم دکر احدی ضمن خوش آمد گویی به کاربران عزیز، خانم امری را حضور کاربران معرفی نمودند. سپس خانم امری بعد از عرض سلام و ادب شروع به تدریس خود به همراه پاورپوینت که در آن مطالب مورد نظر را جمع آوری کرده بودند، نمود. به همراه حل تمرینهای ارائه شده با مشارکت شرکت کنندگان . ارائه تدریس ایشان 120 دقیقه طول کشید و بعد از آن خانم امری سوالات کاربران را که در صفحه پیام مطرح می کردند را پاسخ دادند..