انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی
وبینار "رویکرد های آموزشی و طراحی تمرین: پویایی های بوم شناختی و سیستم های پویا"
زهرا پورجعفري صدراباد
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

خانم سارا افتاده

تاریخ برگزاری:

ﺳﻪشنبه, 14 دی 1400

مکان برگزاری:

ادوب کانکت

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

20

انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س)، "وبینار رویکردهای آموزشی و طراحی تمرین: پویایی های بوم شناختی و سیستم های پویا" را با هدف آشنایی و آموزش دانشجویان و شرکت کنندگان با رویکردهای آموزشی و طراحی تمرین: پویایی های بوم شناختی و سیستم های پویا با تدریس خانم سارا افتاده (دانشجوی دکتری یادگیری حرکتی دانشگاه خوارزمی تهران) در روز سه شنبه 14 دی ماه 1400 از ساعت 14 الی 16 با حضور ۲۰ نفر از علاقمندان در پلتفرم ادوبی کانکت برگزار کرد. در این وبینار آموزشی کاربردی ابتدا به رویکردهای آموزشی اصلی پرداخته شد و دو رویکرد خطی و غیرخطی و نقاط قوت و ضعف آن ها مقایسه گردید. سپس دو رویکرد غیرخطی محدودگر محور (CLA) و یادگیری افتراقی (DL) و روش های آموزشی مربوط به آن ها به طور کامل و کاربردی توضیح داده شد و پیش فرض های زیربنایی این دو روش مقایسه گردید. در بخش انتهای وبینار نحوه طراحی تمرینات با استفاده از این دو رویکرد همراه با مثال های عملی در رشته بدمینتون، فوتبال، والیبال و مهارت های بنیادی کودکان ارائه شد و به سوالات شرکت کننده ها در مورد طراحی تمرینات در رشته های مختلف پاسخ داده شد.