انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات
بازدید مجازی از دیجی کالا
سارا حسين جاني
نوع درخواست:

اردوها و بازدید های علمی، فرهنگی و آموزشی (بازدید علمی مجازی)

سطح برگزاری:

کشوری

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 01 دی 1400

مکان برگزاری:

فضای مجازی- آپارات

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

42

انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) ،" بازدید مجازی از دیجی کالا" را با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان و آشنایی آن ها با بزرگترین شرکت آنلاین در ایران در روز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با حضور 42 نفر از علاقمندان در فضای آپارات برگزار کرد. توضیحات: دیجی‌کالا بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از ۵٬۴ میلیون بازدیدکننده دارد و ۸۵ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است و یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه است. بنا بر آمار منتشر شده تا اوایل سال ۱۴۰۰ در این بستر بیش از ۴ میلیون کالای مختلف توسط ۱۶۰ هزار فروشنده برای فروش عرضه شده‌است و ظرفیت پردازش ۶۰۰ هزار کالا در روز را دارد