انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی
کارگاه مجازی "راهبرد هایی برای آموزش مهارت های حرکتی"
زهرا پورجعفري صدراباد
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (کارگاه (ورکشاپ) علمی و آموزشی )

سطح برگزاری:

بین‌المللی

مدرس:

دکتر هما رفیعی میلاجردی

استاد میزبان:

دکتر افخم دانشفر

تاریخ برگزاری:

چهارشنبه, 24 آذر 1400

مکان برگزاری:

ادوب کانکت

مجموعه‌های همکار:

مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا (س) ,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

60

تعداد افراد شرکت کننده:

60

مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری انجمن علمی دانشجویی رفتار حرکتی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، "کارگاه مجازی راهبرد هایی برای آموزش مهارت های حرکتی (Strategies to instruct motor skills)" از فستیوال پاییزه بین المللی کارگاه های مجازی را با حضور متخصصان و کار آفرینان ایرانی غیر مقیم و با هدف آشنایی و آموزش دانشجویان و شرکت کنندگان با راهبرد هایی برای آموزش مهارت های حرکتی م با تدریس دکتر هما رفیعی میلاجردی (پژوهشگر پسا دکتری دانشگاه calgary (کانادا)به میزبانی دکتر افخم دانشفر (عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س)) آزمایشگاه ورزش و تکنولوژی) در روز چهار شنبه 24 آذر ماه1400 از ساعت 18 الی 19 با حضور 60 نفر از علاقمندان در پلتفرم ادوبی کانکت برگزار کرد. سر فصل های تدریس عبارت بودند از: - Peer learning - order of performance and feedback - Using video modeling با خوشامد گویی به مدرس و معرفی ایشان وبینار آغاز گردید. مبحث یادگیری با همسالان، مزایای آن مثل افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس، رشد احساسی، تقویت تفکر عمیق و انتقادی، تقویت مهارت های اجتماعی و بین فردی و .... و همینطور موانع آن مطرح گردید. سپس به بحث مهارت های حرکتی که انواع مختلفی مثل بنیادی، دست کاری شی، پیچیده، ساده، ظریف، درشت و ...دارند، اشاره شد. سپس مطالعاتی که روی موضوع یادگیری با همسالان انجام شده بود، بررسی گردید و همچنین اپلیکیشن هایی که در این زمینه مفید و کاربردی هستند معرفی شد. در پایان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور شرکت کنندگان و مدرس، پرسش و پاسخ صورت گرفت و تجربیات شخصی شرکت کنندگان در زمینه آموزش یادگیری گروهی و با همسالان توسط چند تن از آنان مطرح گردید، همچنین لینک فرم ارزیابی کارگاه در اختیار شرکت کنندگان جهت ارزیابی کارگاه قرار گرفت که به وسیله آنان تکمیل گردید و وبینار به پایان رسانیده شد.