انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران
کارگاه اصول بازاریابی
زهرا خوش ضمير
نوع درخواست:

کارگاه و کلاس آموزشی (دوره علمی و آموزشی)

سطح برگزاری:

کشوری

مدرس:

آقای پدرام پاکزادیان

تاریخ برگزاری:

شنبه, 25 اردیبهشت 1400

مکان برگزاری:

اسکای روم

مجموعه‌های همکار:

انجمن علمی دانشجویی محیط زیست, انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی,

مدت زمان برنامه(دقیقه):

120

تعداد افراد شرکت کننده:

75

انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) با همکاری جشنواره کار آفرینی محیط زیست و انجمن‌علمی‌ دانشجویی‌محیط زیست و کار آفرینی‌دانشگاه الزهرا(س)، " کارگاه اصول بازاریابی " با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه صحیح بازاریابی با سخنرانی آقای پدرام پاکزادیان در روز 25 اردبهشت ماه 1400 از ساعت 18 الی20 با حضور 75 نفر از علاقمندان در فضای اسکای روم برگزار کرد. بازاریابی مجموعه‌ی نهادها، فعالیت‌ها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط ( اطلاع‌رسانی و کسب اطلاع)، تحویل و تبادل پیشنهادها مربوطند. مبادله‌هایی که برای مشتریان، کارفرما، شرکا و در مقیاس بزرگتر، جامعه، ارزشمند محسوب می‌شوند. این وبینار، به منظور بررسی بازاریابی و اصول اولیه‌ی آن، برگزار گردید. سرفصل های مطرح شده در وبینار به شرح زیر می‌باشد: • برای مشتریان مثل آهنربا باشید. • خودتان را آماده‌ی موفقیت کنید. • تعداد بهترین مشتری‌تان را زیاد کنید. • قدرتمند ترین تاکتیک بازاریابی